Recensie: What To Expect When You're Expecting


Al heel lang keek ik uit naar deze film. Ook al ben ik zelf niet zwanger en ook nooit geweest, leek het mij een geweldige film. Dankzij de sterrencast had ik hoge verwachtingen.

Waar gaat de film over?
De film volgt vijf verschillende sterren die alle vijf hun eerste kindje krijgen. Ieder stel maakt de periode anders mee en daardoor krijg je vijf verschillende verhaallijnen.



Wat vind ik van de film?
Ik zal maar meteen met de deur in huis vallen: ik vond de film tegenvallen. Voor mijn gevoel werd ik niet echt meegenomen in het verhaal en leerde ik niet echt de personages kennen. Er zat niet echt een diepgang in de film, die ik wel had verwacht. En de standaard zwangerschaps grappen maakten het zeker niet goed. Het enige wat de film nog een beetje leuk hield, was de mannen groep met o.a. een leuke rol van Chris Rock. Verder was de film vrij cliché.



Ik zal de film niet snel nog een keer kijken, Hooguit wanneer ik een film wil kijken waar ik niet bij na hoef te denken of hoef op te letten.

Beoordeling: *****

Titel: What to expect when you're expecting
Genre: Romantische komedie
Jaar: 2012
Cast: Cameron Diaz, Jennifer Lopez, Elizabeth Banks, Chace Crawford, Chris Rock


0 reacties:

Copyright © 2012 Chick Flicks.