Recensie: No Strings Attached

Twee vrienden die besluiten een seksrelatie te beginnen. Dat kan nooit goed gaan. 

Natalie Portman en Ashton Kutcher schitteren in deze geweldige romantische komedie. Wil je weten wat ik van de film vind, klink dan verder!





Titel: No Strings Atached
Jaar: 2011
Genre: Romantische komedie
Cast: Natalie Portman, Ashton Kutcher

Waar gaat de film over:
Emma is een drukbezette arts die een schijnbaar perfecte regeling heeft getroffen met haar beste vriend Adam: een seksuele relatie zonder verplichtingen. Kunnen ze echter beste vrienden blijven wanneer hun relatie meer dreigt te worden?


Wat vind ik van de film:
Wil je een heerlijke romantische komedie zien? Dan raad ik je zeker No Strings Attached aan.

De film gaat over 2 vrienden die besluiten een seksrelatie te beginnen. Beetje voorspelbaar: uiteindelijk word de ene verliefd op de ander. 
Maar toch blijft de film boeiend. De chemie tussen Natalie Portman en Ashton Kutcher is goed te zien. Ze zijn een geweldig duo samen. 
Ook blijf ik me weer verbazen over de vele kanten van Natalie Portman. Ze kan werkelijk alles spelen.

Het verhaal is goed te volgen en de grappen zijn leuk in de film. Ik waarschuw je alvast: na het zien van deze film ga je heel anders naar bepaalde songs luisteren.

Kortom, een heerlijke film voor een avond lekker op de bank.

Beoordeling: ****

0 reacties:

Copyright © 2012 Chick Flicks.