Recensie: The Time Traveler's Wife

Toen ik hoorde dat deze film kwam een paar jaar geleden, wilde ik hem meteen zien. Het leek mij zo mooi verhaal en dat is is het ook. Van de week heb ik de film voor de tweede keer gezien en het blijft een mooie film.


Waar gaat de film over?
Henry is een tijdreiziger, regelmatig verdwijnt hij in zijn huidige leven en verschijnt vervolgens ergens in het verleden van de vrouw van zijn dromen Clare. Deze vreemde eigenschap maakt de relatie tussen Clare en Henry zeer gecompliceerd.

Wat vind ik van de film?
De film begint bij een gebeurtenis dat het levend tekent van Henry. In het begin in het even zoeken wat de het heden is. Maar daar kom je al snel achter. De film is zo mooi en de chemie tussen Eric Bana en Rachel McAdams is zo goed te zien en voelen. Dat je gewoon alleen maar naar de film hoeft te kijken en je wordt mee genomen.


Het verhaal is origineel. Uiteindelijk weet je wel hoe de film afloopt, omdat daar duidelijk naar toe wordt gewerkt. Maar alsnog zit je met tranen in je ogen. Dit is een heerlijke romantische film, waar zeker zakdoekjes bij nodig zijn.


Beoordeling *****

Titel: The Time Traveler's Wige
Genre: Romantische drama
Jaar: 2009
Cast: Eric Bana, Rachel McAdams

7 opmerkingen:

  1. sighh i love the effect of the poster :)
    great movie too!
    xx
    -S

    http://www.gingerandlace.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, leuk leuk. Ik huil heel snel als het op films aankomt. Denk dat ik maar een hele tissue box bij me houd hihi XX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. i like so much the way you do your job here simple and fun!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. i really love this, what a great blog you've got!

    -COSMICaroline
    www.COSMICaroline.com

    BeantwoordenVerwijderen

Copyright © 2012 Chick Flicks.